Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invoice 5778514102 no delivery and no support received

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Invoice 5778514102 no delivery and no support received

Hi zusammen, leider reagiert ihr nicht auf meine Emails, ob meine Bestellung bereits versendet wurde, ob es Probleme bei der Lieferung gibt oder sie bereits versendet wurde. Scha-Dé auch nach der 4. Email keine Antwort. Die erste Bestellung hatte sich leider verzögert wegen der Gesetzgebung, da hattet ihr mir aber zumindest geantwortet. Nun werde ich jetzt jeden Tag eine E-Mail schreiben und extra Nerven müssen, da ich einer von der nervigen Sorte bin. Scheint wohl nur vor Ort zu funktionieren bei euch. Vielleicht überrascht ihr mich ja mit einem kurzen Update noch.Gruß, Dahliban
    ***english version ***
    Hi all, unfortunately you do not respond to my emails if my order has already been shipped, if there are problems with the delivery or it has already been shipped. Scha-Dé even after the 4th email no answer. The first order had unfortunately delayed because of the legislation, but then you had at least answered me. Now I will have to write an email every day and extra nerves, because I am one of the annoying variety. Seems to work only locally with you. Maybe you will surprise me with a short update. Greetings, Dahliban
Working...
X